vrijdag 30 mei 2014

Wishlist

Waarschijnlijk zal ik nooit iets van deze wishlist af kunnen strepen, aangezien ik een enorm arm studentje ben, maar het is altijd leuk om een kwijllijstje te hebben. Zo kan ik af en toe eens wegdromen naar een toekomst waarin ik wel geld heb dat ik kan besteden aan kleding!

Bron: Asos
Witte broek
Dit najaar (en zomer) zijn witte broeken helemaal hip. Ik vind wit echt een frisse zomerkleur en het is overal mee te combineren! Ik wil echt ontzettend graag een mooie witte broek, maar dan wel voor een klein prijsje. Ik struin dus elke kringloopwinkel, Wibra en Zeeman af in de hoop dat ze een witte broek hebben voor minder dan €10,-. Tot nu toe heb ik daar helaas geen succes mee gehad...

Bron: H&M
Laaaaaang vest
Ik hou van zwierige, loszittende dingen. Zo'n ontzettend lang vest (lees: bijna over de grond slepend lang) lijkt me dan ook echt heerlijk! Ik zie me zelf al helemaal met zo'n vest rondlopen na een zwoele zomerdag op het strand. De hele dag heb ik in mijn croptop en highwaisted broekje gelopen. 's Avonds wordt het dan wat frisser en dan tover ik zo'n lang vest uit mijn tas die ik nonchalant aantrek. Heerlijk!

Bron: Forever 21
Een schattig hoedje
Ik wil al ontzettend lang een mooi hoedje hebben die ik nonchalant op kan doen bij mijn highwaisted croptop outfit die ik noemde in het vorige stukje. Ik ben alleen een beetje lang dat ik door mijn korte haar een beetje kaal ga lijken als ik een hoedje op doe... Dus hierbij speelt niet alleen het dilemma van het geld, maar ook het dilemma of het me wel staat of niet.

Er is gelukkig één geluk aan mijn wishlist, hij is vrij kort. Ook al zijn er nog wel honderd andere dingen die ik wel zou willen hebben (nog een nieuwe bikini, nog een mooie witte trui, nog een goede spijkerbroek), het zijn allemaal dingen die ik in principe wel heb, maar waar ik een soort 'upgrade' van wil. Deze dingen zijn echt dingen die ik nog niet heb, maar graag zou willen hebben!

Wat staat er op jouw wishlist?

3 opmerkingen:

  1. Ik zou zo alles van jou wishlist over kunnen nemen!! Ik wil ook een witte broek (ben alleen bang dat ie niet heel lang wit blijft..) Naar een lang vest/blouse ben ik al veel te lang op zoek.. En sinds mijn hoofd is gegroeid en ik mijn oude oedjes dus niet meer pas ben ik ook opzoek naar een nieuw hoedje! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben echt mega fan van zo'n hoedjes! Zeker kopen! X Eline

    BeantwoordenVerwijderen