zaterdag 17 mei 2014

Maak kennis met... Falco Benz!

Falco Benz. Klinkt lekker exotisch, of niet? Niets is minder waar, deze muziekmaker (ik noem hem maar even zo, bij gebrek aan een betere benaming) komt gewoon uit Nederland! Hij is up and coming en ik houd hem al een tijdje in de gaten. Met heerlijke synthesizer beatjes heeft deze dude mij helemaal ingepakt! Je moet er maar van houden, maar ik vind dit dus echt fantastisch!

Hat Tricks

Ik ontdekte deze muziek, hoe kan het ook anders, door DWDD. Giel Beelen laat eens in de zoveel tijd wat nieuwe muziek horen en daar kwam ook Falco Benz voorbij. Ik googlede snel zijn naam en kwam alleen maar toffe en te gekke muziek tegen!

Clap Machines

Met catchy melodietjes en elektronische beats wordt je echt meegesleept naar een andere wereld. Het is heerlijke relax muziek, maar ook een feestje doet dit het vast ook ontzettend goed!

Het is natuurlijk leuk om zo ontzettend hipster te zijn als ik dat je alle toffe dingen als eerste ontdekt, maar nadeel daaraan wel is dat dit het enige is qua muziek van Falco Benz wat er te vinden valt op YouTube... Gelukkig hebben we altijd nog Spotify waar uiteraard meer muziek van hem te vinden is! Ik zeg, hou hem in de gaten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten