vrijdag 4 april 2014

Gewoon muziek #1

  
 

1
Ik ben de laatste tijd steeds meer van het elektronische pop gebeuren. Dit nummer van Calvin Harris vind ik dan ook geweldig.

2
Jullie weten wel dat ik ongelooflijk fan ben van Sia en ze heeft (eindelijk!) een nieuwe single uitgebracht. Echt een heerlijk nummer, al zeg ik het zelf.

3
Ooit, toen ik nog een onschuldig meisje was (lees 14 jaar), luisterde ik al naar Novastar (hipster, I know). Nu heeft hij een nieuwe cd uitgebracht waar onder andere dit nummer op staat. Mooi!

4
Omdat ik 6 mei op Zweden ga stemmen bij de halve finale van het Eurovisie Songfestival! Go Sanna Nielsen!

3 opmerkingen:

  1. Leuk om je favoriete muziek te luisteren! Ik merk dat mijn muziek smaak ontzettend is verandert. Ik kon 2 jaar geleden uren lang naar Birdy luisteren. Nu luister ik meer naar, Justin Timberlake, David Guetta en veel hardstyle nummers. Gek dat je smaak zo snel kan veranderen.
    X Daniëlle
    vanilles-x.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh muziek is echt een leuk topic! Zo vind je vaak muziek.
    Leuke blog, toppie! En respect dat je op vaste tijdstippen blogt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke liedjes zijn dit! Vooral die van Sia vind ik ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen