dinsdag 25 februari 2014

Nieuwe aankoopjes!

Ola! Van zondag tot dinsdag waren mijn moeder en zusje te logeren in Groningen en natuurlijk moesten we ook even shoppen! Ik heb niet zoveel gekocht, maar wou het toch even showen.

Mijn schoentjes kunnen goed poseren hea?

Ik wou al een tijdje nieuwe hardloopschoenen, aangezien ik nog altijd de schoenen van mijn moeder leende. Bij heel veel schoenenwinkels hebben ze nu een actie (tot 9 maart!) dat wanneer je je oude schoenen inlevert, je tien euro korting krijgt. Deze pareltjes heb ik dus voor €45,- gekocht in plaats van €55,- ! Ik ga ze vanavond uitproberen!


Ook was ik al een tijdje op zoek naar een mooie witte trui. Ik vind het echt prachtig als ik mensen zie met een simpele zwarte broek en dan een mooie witte trui er op. Een witte trui zoeken is trouwens moeilijker dan je denkt! Uiteindelijk kwam ik deze mooie tegen bij de Vero Moda voor €19,95. 

Nou. Dat was het alweer.
Hoi!

1 opmerking: