zondag 9 maart 2014

Mijn droom is vervuld!

Nou, nou, droom is wel een beetje overdreven, maar ik geloof dat de Lidl mijn blogpost van een paar weken geleden heeft gelezen en dacht: "O ja, dat is eigenlijk wel slim." De Lidl heeft volgende week een Scandinavische week! Ik als kenner moet eerlijk bekennen dat ik zo ongeveer de helft van wat ze dan verkopen niet ken en dat ik nog nooit een Zweedse taart heb gezien die Skovbærtærte heet, wat trouwens ook vrij onmogelijk is aangezien de æ niet eens in het Zweedse alfabet, maar wat ze wél in het assortiment hebben volgende week zijn, jawel, DIEPVRIESGEHAKTBALLETJES!


Mijn dag kon niet meer stuk toen ik het foldertje van de Lidl thuis aan het lezen was. Ze kosten wel €4,99 per zak, maar dan heb je wel een kilo gehaktballetjes. En je hebt diepvriesgehaktballetjes. En die zijn megalekker. Dus ik ga sowieso zo'n 2 à 3 zakken inslaan en dan kan ik er weer even tegenaan!

De gehaktballetjes zijn vanaf vandaag te koop en liggen de hele week nog in de winkel (behalve als je in Groningen naar de Lidl gaat, want dan heb ik ze allemaal al opgekocht).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten