vrijdag 10 mei 2013

Vargavinter fotografie

Het is al een tijdje geleden dat ik echt iets heb laten zijn van mijn fotografie. Ik probeer me steeds meer te ontwikkelen en vind het nog steeds ontzettend leuk om te doen! Vooral concertfotografie vind ik ontzettend gaaf! Een klasgenoot van mij zit in een band genaamd 'Vargavinter' (uitspreken als: warjawinter) en laatst gaven zij een concert. Ik heb daar foto's gemaakt die ik met jullie wil delen! En ik maak natuurlijk direct van de gelegenheid gebruik om wat reclame te maken!









Nu zijn jullie natuurlijk wel benieuwd hoe ze dan klinken! Ze staan sinds kort met twee liedjes op Spotify, dus KLIK HIER als je hun liedjes wil beluisteren! Als je HIER klikt, ga je naar hun Facebook! Voor de mensen die geen Spotify hebben, op hun Facebook kun je de liedjes ook beluisteren. En like ze natuurlijk even! Vinden ze vast leuk!

2 opmerkingen: