dinsdag 11 december 2012

Maak kennis met... The Sounds!

Ik wil jullie weer eens even kennis laten maken met een nieuwe band! Dit keer is het een band genaamd The Sounds. Het is een band uit Zweden die ik heb ontdekt door een tv programma hier dat te vergelijken is met Beste Zangers van Nederland. Ik had nog nooit van deze band gehoord, maar begin langzamerhand toch wel fan te worden! Als je houdt van een beetje hardere muziek (lees: Anouk, Miss Montreal) is deze band echt iets voor jou! Hier een paar nummers.

Living in America

Misschien komt het omdat ik het nummer ooit in mijn onderbewustzijn op de radio heb gehoord, maar dit nummer komt mij heel bekend voor! Misschien heeft het ooit ook wel in de Nederlandse top 40 gestaan. Of ben ik de enige die het herkent?

No One Sleept When I'm Awake

Ik ben de laatste tijd weer helemaal into de wat 'hardere' muziek zoals The Sounds. Vooral als ik naar de bushalte loop 's ochtends vroeg is dit erg oppeppende muziek!

Seven Days A Week

Nog zo'n fantastisch nummer! Soms als ik naar muziek luistert dat hier vandaan komt, vraag ik me echt af waarom ze nooit echt zijn doorgebroken in het buitenland! Er is zoveel goede muziek!

Jag Skiter I Amerika

Dit is de versie die Magnus Ugla zong bij het programma waardoor ik The Sounds ontdekte. Hij is echt zo'n oude rockster, denkt dat hij het helemaal is, maar eigenlijk heeft hij maar twee/drie hits gehad. Hij is heel slecht in Engels, daarom heeft hij Living in America omgezet naar het Zweeds. Letterlijk betekent de titel: Ik Heb Schijt Aan Amerika!

En? Wat denken jullie van The Sounds? Vind het altijd leuk om te horen wat anderen van muziek denken!

1 opmerking: