vrijdag 4 juli 2014

Gewoon muziek #3

   

1.
Een paar weken geleden ging ik naar een circus/dans voorstelling van 7 Fingers en deze muziek gebruikten zij in hun voorstelling. Thuis zocht ik het meteen op en ik vind Tunng echt een ontzettend fantastische band!

2.
Ooit ben ik een keer naar een concert geweest van Dotan. Er stonden zo'n 15 mensen in de zaal en het was heerlijk intiem! Ik kwam er eigenlijk voor het voorprogramma (Rachèl Louise), maar het hoofdprogramma vond ik ook wel aardig. Ik vergat zijn naam een beetje, tot ik dit nummer hoorde van zijn nieuwe album. Ik ben fan!

3.
Dit nummer is heel lang mijn favoriete nummer geweest en eerlijk gezegd was ik het een beetje vergeten. Laatst luisterde ik er weer eens naar en de tekst grijpt me zo. Echt zo'n mooie vertaling op een nummer dat van zichzelf al fantastisch mooi is. Stiekem vind ik Paul de Leeuw ook gewoon echt een ontzettend toffe peer!

4.
Guilty pleasure. Meer ga ik er ook niet over zeggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten