vrijdag 6 december 2013

Maak kennis met... Coely!

Even een keer iets heel anders. Ik ben totaal geen hiphop/rap liefhebber. Als iemand zegt: "Moet je dit indie bandje eens luisteren." Dan weet ik haast zeker dat ik het leuk vind. Toen ik bij DWDD Coely zag en ze vertelde dat ze een opkomende hiphopper is, had ik dan ook al meteen het idee dat dit hem niet ging worden. Toen ze begon te zingen (of rappen eigenlijk) had ze me te pakken! Wat een power!

Ain't Chasing Pavements

Coely is uit België afkomstig en daar is ze deze zomer uitgeroepen tot festival artiest van het jaar. Ze is nog maar net bezig, maar ik vind haar helemaal geweldig! De power die ze in zich heeft straalt ze uit en ik wil haar dan ook heel graag een keer live zien!


Nothing On Me

Nog zo'n sterk nummer! Coely is nu bezig met haar clubtour in Nederland en lucky me, ze komt ook in Groningen! Wie gaat er met mij mee?! Ik ben heel benieuwd hoe dat wordt! Ik kan in ieder geval een show van jawelste verwachten!

All I Do

Ik ben in ieder geval overtuigd! Ik hoop dat Coely binnenkort een cd uitbrengt, want nu heeft ze alleen nog maar een EP uitgebracht (die trouwens te luisteren is via Spotify!) Ik zeg, hou deze chick in de gaten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten