zaterdag 3 augustus 2013

Gezellig in Limburg

Als je in je hoofd de titel leest, is het de bedoeling dat je het met een Limburgs accent zegt. Ik ben nu dus eindelijk echt thuis en in Limburg heb ik ontzettend veel geshopt! Ik had in Zweden een zomerbaantje waar ik wat geld aan over had gehouden (nadat ik de vliegtickets ermee had betaalt) en nu is er nog maar een klein beetje over... Wees dus maar voorbereid! Al moet ik zeggen dat ik wel 'slim' heb geshopt! Bijna alles was in de sale of tweedehands!

C&A, €15,- Sissy Boy, €18
Twee leuke truien! Ik zocht al een tijdje naar zo'n spacey trui en bij de winkel waar ik het het minst verwachtte, de C&A, vond ik hem! De andere trui zag ik bij de Sissy Boy. Hij was eerst €60,-, wat ik er nooit voor had betaald, maar hij had 70% korting in de sale dus toen kon ik hem niet laten liggen!


Kringloopwinkel Zuid, €1,50 Promod, €20,-
Dit jurkje is geloof ik de beste koop die ik heb gedaan deze hele zomer! Ik vind het echt super leuk om in de kringloopwinkel te sneupen naar leuke kleding! Toen ik dit jurkje zag, was ik meteen verliefd! Achteraf zag ik dat er twee kleine gaatjes in zitten, maar het is heel onopvallend en makkelijk te naaien. Het bovenstukje heeft hele mooie geborduurde patroontjes. Ik wilde ook al een tijdje zo'n gestreepte broek en toen ik hem in Aachen (Duitsland) in een leuk winkeltje bij de sale zag hangen, kon ik hem niet laten liggen! Hij zit ook echt perfect!

Zazafashion, €30,- Krinloopwinkel Zuid, €?
In Zweden liep iedereen in van die lange rokken rond, dus natuurlijk moest ik er ook één hebben! De zwarte kocht (of kreeg eigenlijk) ik voor het feestje van mijn zusje. De blauwe vond ik in de kringloopwinkel in Maastricht. Ik weet alleen niet meer hoe duur die nou was!


Bershka, €13,- Jane Norrman (V&D), €9,-
De Bershka is één van mijn favoriete winkels! Jammer genoeg zit hij niet in Leeuwarden, maar in Maastricht gelukkig wel! Ik ging er dus natuurlijk even langs! Deze twee topjes zijn best wel kort en ik heb ze gekocht om bij mijn maxi-rok te dragen. Super blij mee! Nu ben ik eigenlijk alleen nog op zoek naar high-waisted shorts zodat ik ze ook op een andere manier kan dragen. Iemand nog tips?

7 opmerkingen: